Opzoek naar een specialist in planning en beheer van uw glasvezelnetwerk? Kijk op www.bbforce.nl
Open
X
kabels.jpg

Diensten

Leveren van Diensten

Het leveren van diensten wordt bij ons steeds gedreven vanuit het direct beschikbaar zijn van resultaat. Wij streven niet naar éénmalige levering, maar naar langdurige relaties en de voor ons belangrijke klanttevredenheid. Bij het leveren van onze diensten heeft de verantwoordelijkheid voor de klant, die streeft naar resultaatgerichtheid en kwaliteit, absolute prioriteit.

Wij verlenen support op het gebied van arbeidscapaciteitontwikkeling. Daarnaast leveren wij support en leadership in o.a. loopbaanbegeleiding en personal coaching.

Beschouwing en trendanalyse

De komende jaren wordt veel geïnvesteerd in de vernieuwingen, aanleg en aanpasingen in de communicatie- en mobiliteitssector. Het zogenoemde dynamisch verkeersmanagement, met name in de mobiliteitssector, heeft een steeds grotere impact. Deze impact zal pas afnemen als voldoende capaciteit aan transportmiddelen aangelegd is en daardoor de behoefte aan dynamiek zal afnemen.
Voorlopig zal de opstap aan investeringen en nieuwe ontwikkelingen enorm veel vernieuwingscapaciteit en out-of-the-box thinking van medewerkers vergen. De eisen aan medewerkers worden daardoor steeds scherper, relevanter en als niet onderhandelbaar gezien. Voor haar dienstverlening in het capaciteitsmanagement zal FlexCre8 zoals gebruikelijk de kwaliteit hoog in het vaandel blijven houden en hieraan geen andere prioriteit geven.

Diensten:

  • Capaciteitsmatch van kennis en flexibiliteit waarbij disciplines integraal worden opgepakt;
  • Out-of-the-box concepten;
  • Programma’s ter bevordering van talentontwikkeling;
  • Organizational support;
  • Outplacements en assessments (TMA);
  • Loopbaanbegeleidingstrajecten en carrièreadviezen;
  • Loopbaancoaching en personal coaching.

Het onderscheid

  • Beste integrale totaal levering vanuit klantperspectief (customer intimacy en klantenpartner);
  • Waardetoevoeging en een sterke klantbeleving door employee advocacy en customer advocacy;
  • Toevoegen van echte klantwaarde door co-creatie en out-of-the-box thinking;
  • Transparantie en helderheid in handelen en prijs vanuit een eigen verantwoordelijkheidsbesef;
  • Eerlijke prijs gebaseerd op een eenvoudige organisatie;
  • Realistisch over wat we wel en niet kunnen;
  • Echte alternatieven ontdaan van overtollige verpakkingen.